Furug Evet kizlar daha oncede cok arastirmistim meslegim geregi yeterli bilgiye sahip olsamda teori ve pratik farkli seylerdi..daha once denemis basarmis fakat sehir disina cikinca kizimi hem meme bagimlisi hemde ayakta sallamaya alistirmistim…son donemde isler cigrindan cikmis uyuturken bile karnimiza tekmeler aliyorduk…cilginca aglaaamalarrr saatbasi uyanmalar sonuc babamiz salonda ben basagrisiyla uyaniyordum derken hazir babamiz evde pandemi disari cikamiyoruz diyerek basladim..son olarak bebeginiz uykuyu vok sevecek kitabindan da guc destek alarak basladim…bugun gunduz uykularinda 10ar dk besiginde agladi ve aksam banyomuzu yaptik kitabimizi okuduk yanindaki yataga uzandiigm anda kizim.5.dkda uyumustu…şoklardaydim..esim inanamadi…yarin evlilik yildonumumuz bana en guzel hediyeyi verdin diyor :) 8den 12ye kdr oturduk film izledik ruya ogunu yaptik veeee bende uykuyaaaa… Kizim gece uyanir mem meeee diye aglardi cigliklarla uyurdu ama cok guzel gidiyor her sey biliyorum gerilemede olacak ama yinr isitkarli davranaagim🥰 bugun gunduz oyle mutlu uyandi ki… veeeee uyku egitimi neeeee ? Guvenli baglanmayi zedeler diyenlere de su satirlari birakiyorum 🎈
Tokyo Furug sevindim sizin adınıza benim oğlum da memede uyuyor uykusuz kalmam ama memeyi kesince ne yapacağım diye düşünüyorum
minikbirbal Furug kitaptaki her söze harfiyen katılıyorum. En çokta son sayfadakilere. Bebeğine yanlız bakmanın zorluğunu iliklerime kadar yaşadım, yaşıyorum. Birkaç gündür bende deniyorum birşeyler inşallah olucak. Tebrik ederim sizi ve minnak kuzucuğu😊
Melinamm Furug masallah bende kendim egitim vererek sadece 2 gunde yatagina alistirdim ve su an cok iyi uyuyor hem gunduz hem geceleri 🥰🙏т bu arada bkrsey soracagim. Yuzustu nasil uyutuyorsunuz? Ben yapamadim denedim yuzustu cevirince hemen uyaniyor kafasini kaldiriyor. Bizimkinin kafasinin arkasi biraz duz o yuzden doktor yuzustu yatirmamizi istedi ama yapamiyoruz.
Hn-123 Ne kadar sürdü süreç birde nasıl bir yöntem benimsediniz acaba anlatabilir misiniz, kitabı alacağım bende
Furug Hn-123 acikcasi dogdugundan beri arastirdim hep rutinler yaptim uyuttum buna ragmen bi duzelme saglayamiyordum cunku isime gelirse ayagmda isime gelirse memede uyuutuyordum ama zamanla o beni kullanmaya yonetmeye basladi.. bu kitaba goz gezdirdim diyebilirim… Kizlar aarastirim metodlari arastirim bebeginize uygun olani secin her bebek farklidir bunu bilin her yontem her bebege olmaz mesela fazla yumusak yontemlerle ben yol alamadim..yatir kaldir yontemi misal ne zamn alsam onu alacagmi dusunerek aglamasi daha siddetlendi…bazi seyleri kendinize ve icgudunuze uygun uyarlayarak gidebilirsiniz … 🙏
Furug kimyageranne 1 yasinda ama ben uzun suredir arastirdim bu konuda egitim alan yakinlarimla konustm ve en onemlisi ben iyi bir anneyim diyerek bu guvenli baglanma konusumu abartarak aylardir bana vicdan yaptiranlara kulaklarimi tikadim…iyilik etmiyorlar kizlar.memede sallayarak cesitli kotu aliskanliklarla bagimli uyutup guvenli baglandgni zanneden anneler hem kendini hemde cocugu yoruyorlar…yontemleri arastirin cicekailem sayfasinda yazilar var okuyun lutfen …kitaplardan yararlanin
Furug Tokyo inanin aglama dediginiz sey uyutmaya calistgmdan kisa ama siddetli oldu..sabrettim esimden yardim aldim biraz odasina girdim yanina sakinlestirdim annecim yan odadayim sen uyu dedim uyku arkadasini verdim yatirdim yatirdikca baslarda sinirlendi..ama aksaminda daha…..banyo ve kitap okuduktan sonra yanina uzandim ve uyumustu..8den bu saate kdr ne aglama ne bir sey ve en onemlisi oglen uykusu sonrasi cok mutlu bi bebekti 😇🥰
Nilinannesiii Furug csnim detay ver nolur sabahtan beri mememde uyuyo cildiracagummmmm🤣 gecede oyle annemler cevrem cok uzakta 1 ayligiz daha kucuk ama egitiyim diyorum bende ne yemek ne bisey yapaniliyirum baba isten gelince bile cildiriyo onda esim beni gorunce deliriyo diyo suphelenmeye basladi artik onada hic benzemiyo diye 🤣🤣 oysaki tek derdimiz meme ve anne kokusu ama 7 24 olmamali kucuk olsa bile diye dusunuyorum
Lina270720 Furug kesinlikle dediğiniz doğru mesela ben yatır kaldır yöntemini denedim ve bebeğini yataktan alıp koydukça daha çok ağladı kararlılık göstermek lazım bende hazır olmayı bekliyorum bebeğim 4buçuk aylık kucağımda uyuyor iki kez denedim farklı yöntem ama çok ağladığı için dayanamadım ama kesinlikle bu eğitimi vermek lazım çünkü bebeğimizinde mutlu uyuyup uyanmaya ihtiyacı var kim west yöntemini mi denediniz acaba
TugbaErdem Ben de bu kitabı ve tracy hogg un kitabını okudum. Kucakta uyuyan bebeğimi çok şükür beşiğe alıştırdım ve zannettigim kadar zor olmadi 2 günde tamamen alışmisti cok rahat ettim.Bebeğim 3 aylik biraz zayıf doğdu ve memeyi de 5-6 dk anca emer. Ben de kilo alsın diye habire emziriyorum ama şimdi de uyurken meme ya da biberon ister oldu.biraz kiloyu toparlasın e.a.s.y rutinini uygulayacağım. Sizin bebeginiz kaç aylık? Uyku eğitimi için 5. Ay diyorlar ama tracy 4 aydan sonra alışkanlıklar köklesir küçükkenki kadar kolay degismez diyor. Simdi yapsam eminim kolay olacak ama kilo alımı azalır diye yapamıyorum. Benimki biraz atistirmaci bir bebek güzel ememiyor
Furug TugbaErdem kizim cok obur bi bebek kilosu normal olsada asiri yemek yemegi seviyor sutum o nedenle hic yetmedi mama destekli gittik… suan 1 yasinda gece beslenmesini azaltmayi planliyorm doktorum birakmamami soylesedeeee cocuk sahibi ol sende gor diyesim geliyor :))))))) fikrimi sorarsaniz ne kadr erken o kdr iyi ben 5.ayda basariya ulasmistim dedgm gibi duzen degisikligi cocugumun dengesini bozdu ve memeye bagmli yaptm once emzirme sıklgni azalttm gece simdi biberona su katarak yada 30 cc azaltarak kesmeyi planliyorm cunku ihiyaci yok…koca kiz oldu belkii 12de ruya ogunu yaparm uykusu acilmadan tam aglamadan biberon vermek gibi
Furug minikbirbal ayni sekilde…annem rahatsizlandi kv yok esimle tek basimiz buyutuyoruz…cokcok zor sizede sabirlar diliyorum lutfen kendiniz ve bebeginiz icin pes etmeyin..bu basligi her annenin mutlu olmasini istedgm icin actim ve paylastim.
Tokyo Furug siz odadan cıktınız mı öylemi oluyordu egitim şekli ışık kapalı mı acaba hani yalnız mı kalıyor anlayamadım ama 😌
Ync Arkadaşlar kesinlikle kitabı okuyun derim bende okudum ve bu sekldeuyku eğitimine basladkk Allah’a şükür 4aydr gayet düzenli herseyiniz eğer isteyen olrsa gondreblrm kitabı kargoyla
Furug Tokyo yok estagfrllah..tam.yurumuyor 1yasinda besigin korkuluklari var kendi yatagnda yatiyor zaten hep yanima almadm pek bir kez aldm ve yataktan dusurdum uykusuzlktan.. Ben kisa surelerde ciktim odadan..2dk bekledim koridorda girdim sakinlestrdm ciktim…ama gece uyurken yanina uzandim. Gunduz ciktim yani onemli olan destek vermeden ve kararli sekilde kendi kendine uyumasni saglamaniz
Tokyo Furug teşekkür ederim bilgi için güzel uyusun yavrucak .Bizde 16 aylığız önce memede uyumasını kesmem lazım aşırı bagımlı ama sık uyanmaz Allah var öglende güzel uyur dokuzda yatar bende duş kitap vakit geçirme yapıyorum odasında ama aşırı hareket li birde site müsait degıl cesaret edemiyorum yani baya sesi cıkıyor zordurumda olanlar için güzel bi post olmuş