Önce kaynatam da çıktı ki kaynatam koah hastası çok sıkıntılı günler geçirdik bu arada biz bir arada oturuyoruz aynı aile apartmanı gelen sağlıkcılar bize bir arada durabilirsiniz dediler babam hastanede 18 gün kaldı 10 gün sonra kayınvalidemde çıktı sonra kanımın 4 aylık bebeğinde sonra kaynım da eltimde ve son olarak eşimde çok zorlu bir süreçti ailemden uzak kalmak 9 aylık bir oğlum var benden başka kimse alıp sevemedi onu annemler uzaktan gelip görüp gittiler insanın içi yarışıyor resmen oğlum uzatıyor ellerini alın beni diye alamıyorlar ağlaya ağlaya 1.5 ay geçirdik ve bugün çok şükür herkes negatif ama çok zorlu bir süreçti psikolojimiz bozuldu oğlumun bile demem o ki lütfen basite almayalım maskesiz dışarıya çıkmayalım yaşayan bilir her gün kapıda bir ambulans vardı çok zordu tedbiri elden bırakmayalım..