Merhaba güzel anneler 💕
aslında çok büyük bir sorun yok ama merak ettiğim bizden ayca, yaşça büyük olanların tavsiyelerini almak, sizlerde de oluyor mu?
bebeğim 13 aylık genel olarak uyumlu bir çocuktur yazın anneanne babaanne derken hep köylerdeydik iyice sosyalleşti yani herhangi bir insan görsün, özellikle çocuklar hemen gidip onlara dokunmak yanlarında olmak istiyor insanlara başını eğip gülümsüyor Aslan Burcu bu arada ilgiyi çok sevdiklerini biliyorum hepsi bu 😁
benim asıl sorum bu kadar sosyal olan bir bebek evdeyken gram tek başına kalamıyor bundan kastım o salonda ben bezini atmaya banyoya gidiyorum hemen mızmızlanarak peşimden geliyor annecim geliyorum bezi atıp diyorum kaldı ki görüyor ne yaptığımı evimiz küçük zaten.
kendi başına takılmıyor hep bacaklarıma sarılıyor mutfakta iş yaparken yatak toplarken falan illa ki zor oluyor
bu bir süreç midir? Başına gelen var mı? Diyorum yoksa evi mi benimseyemedi yazın 3 ay köydeydik 20 gün önce döndük Yani yanında oturuyorum az ilerde oyuncakları var annecim hadi al gel diyorum uuuu diyor mızıldanması bu :) gidip almıyor ben gidersem adım atarsam o da geliyor
fikirlerinize ihtiyacım var çok teşekkürler ☺️