Sum87 Bende de olmuştu ve evet ilaç kullanıyordum.Doktorda her gittiğimde dozunu arttırıyordu. Çok iyi gelmişti ama ot gibi olmuştum aşırı tepkisizleşmiştim sonra hamilelikte düşündüğüm için ilacı bırakmam lazım diye başka çözümler aradım, iyice araştırdım ,serotonin hormonu eksikliğinden kaynaklanıyor yani mutluluk hormonu.Sonra iyice düşündüm evlilik öncesi ilk tetiklenmeler başlamıştı yani strestle.Ne nasıl olacak diye düşünmekten, herşeyle ilgilenmeye çalışmaktan kendime bakmamıştım.Uykusuz geceler,sağlıksız beslenme(peynir, yoğurt,yumurta vs yememek gibi),güneşe çıkmama(hep akşam çıkardım) haliyle hormonu yeterince salgılayamamıştı vücudum.Ay çekirdeği bile serotonin salgılatırmış o yüzden eskiden kapılarda çekirdek çitlerdik mutluyduk diye hatırlarız.Yani demem o ki akşamları mutlaka alabildiğiniz kadar gece uykusu alın,mutlaka süt ürünleri tüketin,havalar iyice bozmadan gündüzleri çıkıp güneş ışığı alın ,parklarda Çimen’lere çıplak ayak basın,bol bol çekirdek çitleyin,badem,Yeşilçay,çikolata tüketin.Ben çok faydasını gördüm inşallah sizede faydası olur.Zaten bu yasaklarda insanlarda panik atak çoğaldı etrafımda kime sorsam hasta çünkü uzun süre eve kapandılar,uyku düzenleri bozuldu.Tabi corona korkusuda hep tetikledi…
Çok uzun oldu kusura bakmayın Allahtan şifa dilerim sizin için çok geçmiş olsun.