Joipt tabi ki götüreceğim randevu aldım en azından bişey olmasa bile içimiz rahatlar.. evet öyleymiş çok sık emziriyorum 2 saatte bir idrarın yapıyor fakat kaka yapma sıkıntısı var 8 günde bir yapıyor doktor olabilir dedi ama bilmiyorum hastaneye farklı Bi doktora göstermek istiyorum.. Çok teşekkür ederim