habibe_kzlkaya evet bende otri bebe kullanıyorum zaten artık büyüdü sadece grioken falan çekiyoruz Allah’tan bu brauna 250 TL verip almıştık hiç bir işe yaramiyo otri bebe ye de sürekli uc almak gerekiyor diye düşünmüştük ama Braun ise yaramayinca yine uç alıyoruz bazıları yikiyomus ama ben bı kere kullanıp atiyorum