Bugün gece postu açtıktan sonra bekledim takip ettim. En son fitil atınca 39,5tu. Hastaneye vardığımız da 38,5 a kadar düştü doktor muayene etti. İlaçlara devam etmemizi söyledi ,tahlil yaptırdı. Ateşi düşmeye devam edince yatırmadı. Eğer 39dan aşağı düşmezse serum tedavisi olacak