kızlar eşim şehir dışına çıkacağı için, oğlumla yalnız kalmayalım diye kayınvalidemlere geldik. oğlum bugün sabahtan beri aşırı huysuzdu, akşam iyice fena oldu. (diş yüzünden olduğunu düşünüyorum. alt dişleri bir iki gün önce patladı, üstler deli gibi şişmiş durumda. ateşi yok, yeni birşey yemedi. kusma, döküntü vb yok.) canı acıyormuşcasına çığlık çığlığa bağırıyodu. uyumak istemeyince kaldırdım. ağzında emzikle halının üzerinde emeklerken bi anda yüzüstü attı kendini. alt dudağının iç kısmı hafif açıldı. ne kanadı anlatamam 😔 kanaması durdu sonra uyudu. 2 defa çığlık çığlığa uyandı, yine kan sızdı (ilk baştaki kadar çok değil) annemle babam doktora gidelim istersen dediler, ama burda covid vakası da çok fazla olduğu için hastaneye gitmek de istemedim. şimdi uyuyo ama içim de hiç rahat değil. daha önce başına gelen var mı? dikişlik bir durum falan mıydı acaba, yoksa böyle durumlarda yarım saat falan az az kanama olması normal midir?? 😔😔😔