Seyithamza bende böyle yaptım dündü 40mız bugün 41 oldu kızım. Ya sizlere bişey danışıcam ilk bebeğim tecrübem pek yok ama kızım gece 12 oldumu başlıyo ağlamaya 3 e kadar ıkınma geliyo sürekli kasıyo kendini masaj yapmaya calısıyorum kendini kasmaktan onada izin vermiyor cok huzursuz birde beslendikten sonra sırtına vuruyorum sıvazlıyorum ama ağzından gaz cıkaramıyor bi türlü buda birikip birikip sancıya neden oluyo heralde ne yapmam lazım yardım edin tek başımayım annem kaynanam kimsem yok eşimden başka eşimde zaten çalışıyor adam bi akşam görüyorum yüzünü