Araseymen Bizim evimiz kışları pek soğuk olmuyor o yüzden kalın tulum alıp içine kolsuz zıbın giydirip öyle yatırmayı düşünüyorum. Benim kızımda yorganı hiç sevmez zaten yorganla yatırmaya da çekinirim. Bence kumaşı epey kalın olan tulumlar var onlardan alın astronot tulumlarda baya sıcak tutar diye düşünüyorum, hem onun içine kollu zıbın giydirebilirsiniz, ayaklarına da bi çorap bide patik tamamdır, hiç üşümez öyle bence :)