1ay kullandım zorlu bi süreçti temizliği hijyeni biryere gidince unutmamak lazım wee kullanıyordum bırakmaya karar verdim araştırdım phılıps aventinkini aldım anne memesine en yakın olanmış inat ettim 1 hafta içinde bırakırtırdım zor oldu beni emsin istiyordum sürekli kayıyordu çünkü o ağladı ben ağladım ama sonunda kazandım umarım tez zamanda bırakırsınız