11 Ağustosta normal dogum yaptım 1 hafta sonra bütün dikişlerim açıldı ve 10 gün hastanede yattım yeniden dikildi 8 dikiş atıldı eve geldim 2 hafta sonra 2 dikişim tekrar açıldı ve bu cuma yeniden diktiler. Dün bebegimin 40ı çıktı ama ben hala acılar içinde kıvranıyorum 3 kere dikiş atıldı sütüm azaldı ne oturabiliyorum nede yatabiliyorum emziremiyorum bile acıdan dikişlerden. Sizin iyileşme süreciniz ne kadar sürdü? Benim gibi olan varmı kafayı yemek üzereyim 😭😭😭