Kızlar merhaba ben 41+2 de açılmam ve sancım olmasına ragmen mecburi sezaryan oldum dogum yapalı 4 gün sonra 7 ay olucak ama ilk defa dikiş yerim agriyor kalktığımda batıyor resmen sizce ne olmuş olabilir çığlak ayakla dolandım hep üstümü de pek örtmem yatarken usuttugum icin olabilir mi ? Yarın doktorumu ariycam ama dizinde fikrinizi sormak istedim