Edizbeyinannesi yalnız değilsin canım bende gün de 7 8 kakadan sonra korkmuştum 4 gün yapmamıştı ve karnı patlicak gibiydi sürekli ağlıyordu emzirirken sürekli karnını ovaladım masaj yaptım ayaklarını bisiklet biner gibi yaptım masaj felan yaptı sonra gaz için de ilaç kullanıyorum çünkü çıkaramıyor ve çöl gazlı bir bebek