Betim Anneler, 31 günlük olduk sarılık vardı çok hafif kalmış dedi doktorum ama sormayı unuttum iki-üç saatte bir kaldırmalı mıyım emmesi için? Yardımcı olur musunuz
Metesmom Betim En azından kırkı çıkana kadar devam et, sonra da 2 aylık olana kadar 4 saati geçirme derim ben şekeri düşer aç kalırsa uyanamayabilir.
Betim Metesmom gece kendi uyanıyor zaten sağolsun uyutmuyor beni ama gündüz için sormuştum anladım teşekkür ederim 😊
Merve_96 Betim bence kaldırmalısın canım daha küçük üstelik biraz da olsa sarılığı kaldı demişsin ben 2 aya kadar o şekilde devam ettim ☺️
duygu00 Betim benim bebeğim 43 günlük ilk haftalar uyandırıyordum ama sarılık olmadık hiç çok şükür daha sonra ne zaman uyanırsa o zaman emzirdim. Bazen 4 saat uyuduğu oldu ama ben Almanya’da yaşıyorum ve buradaki doktorlar bebek uyuyorsa uyandırmayın diyorlar ama Türkiye’de olsam kesen uyandır derdi doktorlar.
Bebilottim duygu00 Hayır. Türkiye’de de herşeyi yolunda giden bebek için aynı şeyi söylüyorlar. 1.ayından beri ne zaman kalkarsa o zaman emiyor geceleri. Çünkü Türkiye’deki doktorum öyle yönlendirdi bizi. Sevgiler.
Billgehan Sarılığı çok ileti düzey değilse benim doktorumda sütün yarıyor çocuk kilo alıyor sarılığıda yok denecek kadar az o uyanınca emzir kaldırmana gerek yok demişti 3 haftalık henüz ve hiç ben uyandırmadırmadım
Drindniz Bizim uzayan sarılık varmış kimse anlamadı doktorlar açlıktan dedi millet her saat kaldırdım zırla emzirdim alışkanlık yapıyor sarılık geçer geçmez bırak canım ama kaldır bence açlık da tetikliyor yenidoğan sarılığında
ZyNpYigit Betim 2 3 saat en fazla olmli bizim cock dr oyle yaptrmsti 2.ay doldugunda kaldrmyin dedi uykusunu bölmeyin acikinca kalkr demsti oylede oldu her dr farkli tani ceo no varsa arayyda yzablirsnz ama bebşinz küçkmş dha 3 saati gecrmeyin derim dr dha sağlıklı bilgi verir tabi 😊
minikmerinos Betim bizde de sarılık var di uyusmazliktan dolayı uzunda sürdü ama ben 20 günden sonra uyandırmayı bıraktım gece kendi halinde uyanınca emzirdim. Gündüz de kendim en fazla 2 saat beklettim ama o kadar bile olmuyordu saatte bir falan emziriyordum. Gece uykusu gelişimi için çok önemi madem sarılığı da azaldı ben uyandırma derim.
Yorgunanne1 Betim 2.ay kontrlmzde doktormz kendi istediği zaman emzir artık demşti. 2aya kadar 2 saate bir canım