Duygui yarı yarıya olması lazım . Benim sütüm yok mama veriyorum ama beslenme düzenimiz şöyle
sabah kahvaltı 1 kase dolusu
öğlen 1 kase yoğurt
uykudan uyanınca 1 kase şehriyeli ya da erişteli ya da ekmekli çorba
akşam bir kase meyve
aralarda pekmezli su bazen 1 çay bardağı kefir
gece de uyumadan 1 biberon mama
gece uyanınca 1 biberon mama
10.5 aylık kızım