Merhaba hanımlar Doğum 6 ay sonra regl olmaya başladım ve ceazette hapını kullanıyordum ancak adet düzensizliği yaptı ayda 2 kere oluyordum bende hapı bıraktım ancak şimdi de regl olmuyorum 20 gün gecikti😞 hamile değilim test yaptırdım 😂bu durumu yaşayan var mı?