Havazeynep Merhaba anneler. Kızım 9 aylık. Sağlığı iyi şükür. Ama biraz zayıf. Emzirmeye ek devam sütü vermek istiyorum ama kararsızım. Sizce vetmelimiyim yada versem hangi mama iyi olur.
petek-badee Havazeynep geceleri ver kuzu madem öylee doktra danıs. Mamanında netiçede vitamini var. Mama markası da bebeğine bağlı aslında bebelc gold kullanıorm ben memnunum çok şükür