BariskoMom Merhaba,diyetisyen Serap Özçam var. Ben henüz gitmedim ama gidenler var memnunlar. Ben bebeğim ek gıdaya başladıktan sonra gitmeyi düşünüyorum.
fyznr87 Online diyet yapıyorum ben hem fiyati daha makul hem de bu korona surecinde cok dha guvenilir 1 ayda 6.4 kg verdim istersen ismini yazabilirim sende bir görüş
Hunilianne KereMini1 online çok iyi. Fotoğraf atıyorsun bunu yiyim mi diye soruyorsun o da diyo ki yeme 😂yemiyosun
fyznr87 Ben verim alıyorum gayet güzel instagram uzerinden fiyati da baya uygun dytmerveblogg kullanıcı adi
fyznr87 Mesela normalde gidince hastaneye yazıyorlar ama sonra iletişim kurulmuyor doktorla online olunca surekli soruyorum o söylüyor ne kadar yiyeceğimi
KereMini1 fyznr87 devlwt hastanesinde diyetisyenler oyle ozele gidip iyide para verirsen ilgileniyolar 😁
fyznr87 KereMini1 canım 1 ayda 6-7 kg verdim cok memnunum bu ay 2.ayimiz 79 ile başlamıştım 72.4 um suan
fyznr87 KereMini1 fiyati bence gayet uygun instagramda 150 civarinda yaziyorlar genelde onlarim yanında fiyati hiç. cok da ilgili cana yakın kadin begendim fiyat ucuz olunca şüphelenmistim ama memnun kaldim❤️