Reynizz sanırım ağır geliyor yani benim oğlumda 5 ay bitene kadar devam etti o yüzden mama geçirince 1 saat bekliyordum hep. Bi kere ellemesem nolur acaba diye bıraktım hani duymazsam uyurken ne olur diye yediği mamayı tazyikle kustu resmen. O yüzden dikkat etmek lazım. Gözün kulağın açık olsun.