Dyldrm benim de bebeğim 48 günlük. Kendimi gördüm okurken. Aynı şeyleri ben de yaşadım ve yaşıyorum. Emzik tutması için çok uğraştım hala da uğraşıyorum fakat her seferinde başarısızlıkla sonuçlanıyor. Pekmez çok ağır gelir bebeğe. Bence pekmeze batırmayın, kendi sütünüzden birkaç damla damlatıp verebilirsiniz. Yine atacaktır ama tecrübeyle sabit 🤪 valla evde 10 çeşit emzik var hiç birini tutmadı. Umudum ilerleyen aylara.. Bir gün tutturacağım 💪🏼
kehribarı ben de sol bacağına taktım bizde işe yaramadı. İlk günler ya ağlıyor ya emiyor ya da uyuyordu. Çook yoruluyordum. Ama normal. Hayata adapte olmaya çalışıyor. 48 günlük olunca tek fark biraz daha uyanık kalıyor, etrafı farketmeye çalışıyor en fazla 5 dk. Sonra yine aynı. 😩
Benimki de gazlı bir bebek ve ben çareyi doktorumuzun önerisiyle sab simplex te buldum. Onu günde 15 damla veriyorum sonra zeytinyağıyla masaj yapıyorum karnına, poposuna. Çook güzel çıkarıyor. Yediklerime de çok dikkat ediyorum. Gaz sorunu hiç bitmiyor ama en aza indiriyorum böylelikle. Elimden ancak bu kadarı geliyor 🤷🏻♀️