Pikabu Selamlar Kizim 1 aylik, bazen sagip biberon ile sut iciriyoruz. Ve biz biraksak 100,120 cc bile iciyor Sonra da kusuyor haliyle. 1 aylik bebek kac cc Anne sutu icebilir bir ögünde?
Prensessliya Pikabu ben bi buçuk iki saatte bir 60 cc veriyorum , kilosunu 56 ya bölünce içmesi gereken cc miktarının yaklaşık değerini veriyormuş , siz kaç saatte bir veriyorsunuz sütü , süt verme aralığınız azsa sık veriyorsanız 120 fazla gibi
hulyatkknt Pikabu bir aylıkken gece uyanmadan 5 6 saat uyuduğu oluyordu. Sabahları 69 ya da 90 veriyordum. 2 aylıkken 90 120 arası şimdi 3 aylık olduk 120 ila 150 arasi açıkçası kusmasina takılmıyorum zira beni emse de kusan bir evlâdım olduğu için onun tepkilerine göre ilerliyorum.
Mltmseker Pikabu normalde 120cc olması lazım ama sizin sütünüzün yağına göre de değişir. Atıyorum çok yağlıdır 80ccde yeter ama az yağlıdır 120cc az gelir gibi. Gözlemlerseniz aslında doğru ccyi siz belirleyebilirsiniz. Sevgiler.
Pikabu Minigim2020 Benim kizimda simdiye kadar yapmadi. Avent kullanjyorum doktorumun da Önerisiyle. Sol gogsumu kabul etmiyordu o yuzden onu sagip verdim hep her gun 1 ogun biberonla iciyor
Prensessliya hulyatkknt ben uyurken veriyorum 2,5 veya 3 saat arayla eğer uyanmazsa , sarılık geçirdi belki de ondan kalma bi korku ama 5-6 saat bir aylık bebek için çok uzun değil mi
hulyatkknt Prensessliya doktora da sordum uyanmazsa sıkıntı yok demişti açıkçası yenidogdugunda hastanede de üç saat uyanmayınca korkup hemşireleri çağırmıştım kan şekerini ölçtüler normal çıktı yani sütümun o kadar idare ettiğini söylediler. 3 aylık olduk mesela gündüzleri çok daha sık emiyor ya da mama içiyor ama gece keyfi yerinde 😊
Prensessliya hulyatkknt ben de gece uyku saatini uzatmak istiyorum ama korku vardı işte , sizden de duyunca rahatladım , gece ağlamadığı sürece uyandırmayayım gece uyku düzenini oluşturayım artık en iyisi :)
hulyatkknt Prensessliya kesinlikle bazı geceler altını değiştiriyordum çok işedi diye arkadaşım uykusunu çatlatma sakin dedi 🤣 emzik de veriyorum bazen mizildayinca haliyle uyku süresi de uzuyor aklınızda olsun.