Selam kizlar. Oğlum 10 aylık. Ben onu evin farklı odasında bile uyutmadim hic. Düzeni olsun diye uykusu geldiği gibi yatak odasına götürdüm hep. Ama artık bu beni çok zorlamaya başladı. Gece 4 de uyandı beyfendi. Almanyadan abim geldi. Anneme gittim sabahtan. Ya 10 aylık bebek gece 4 akşam 10 hic gözünü kırpmaz mı. Eve geldiğim gibi bayıldı uyudu direk. Elimde ayağımda can kalmadı artık kucağımda taşımaktan. Nereye kadar gidecek böyle napcam ben 😪😪😪