Bebeğimle tek başıma yaşıyorum. Eşim görevde diye..
Sadece iki hafta da bir dışarı çarşıya çıkıyorum bebeğimle bir işim olursa (bebek arabasını heryerini kapatıyorum). Bütün hijyen kurallarına dikkat ediyorum. Bide çöp atmak için 3 günde bir çöpe gidiyorum. Başka yaptığım birşey yok. Eskiden astım hastasıydım. Hamilelikte hem bronşit hem astım olmuştum. Geçti.
Şuan ne yapacağımı bilmiyorum nefes darlığı çekmeye başladım. Klima açıkken atletle yere oturup af edersiniz bacak epilasyonu yaptım. Ondan soğuk almış olabilir miyim? Omuzlarım buz gibi olmuştu… (4 gün önceydi). Şuan bide sabah uyandığımdan beri grip gibiydim hapsirma fln oldu (şuan geçti). Çok saçma ya..belkide hiç bişeyim yok sadece soğuk aldım. Ama kimim kimsem yok yanımda.. Bebeğime bişey olur diye korkuyorum. Eşim dediğim gibi görevde…Allahım sen beni bebeğim için koru…nolursunn ya Rabbim sen büyüksün