Defnedilan34 Iyi akşamlar kızlar bebeğinde makat çatlağı olan var mi kızım 10 aylık 2 ayı geçkin süredir var ilaç kullanıyoruz tam geçiyor en ufak bi kabız başlangıcında tekrar oluyor ne yapacağım sizler nasıl geçirdiniz nasıl rahatlattınız
Kusananne Defnedilan34 valla bende bazen yanma oluyor büyük ihtimal bende de var. Öyle hissettiğim zaman hemen hamazinc ve hametan kullanıyorum rahatlıyorum. Bi ara çok kötüydü kanama oluyodu kortizonlu deri kremi çok iyi gelmişti. Şükür ondan sonra kanama galan hiç olmadı