Mrb anneler ya benim durumumda olan var mı bebeğim 3 - 4 gecedir hiç uyumuyo yarım saate bir uyanıp ağlıyo dişi geliyo du o da patladı ama hala aynı calpol falan da veriyorum ama yok ağrıdan değil yani gündüz de çok huzursuz gece de 3 de4 de kalkiyo saatlerce bebek arabasında ileri geri gidip geliyo saat 5 de tamamen uyanıyo zaten valla eşimle bittik artık sizinkiler nasıl ya bu atak falan mı ne olur geçicek diyin