Arkadaşlar merhaba 22 günlüğüz emziriyorum arada doymadigini düşünüp 30 cc mama veriyordum günde 2 yada 3 kez ..bugün bir ilk yaşadım 24 saat boyunca hiç mama vermedim hep emdi neredeyse.sizce yeterli mi doymuş mudur.kisa kısa uyuyup uyaniyir ama ne zaman uyansa veriyorum.sutte geliyor elimde sıkınca.damla şeklinde.sagdigim da ise bor göğüsten 35 CC felan çıkıyor.sizce mama vermeli miyim yoksa biraz daha dirensem mi aç kalmasından tedirginim.bezini takip ettim 4 kere felan küçük çiş ve kaka yapti