Merveedd
umut_umut Uzun oldu ama açıklayıcı yazmak istedim.Evet sallanan beşiğinde ayakta kucakta sallamaktan farkı yok. Kolik,gazlı bebekler cok zor anneleri anlıyorum yeterki uyusunlar diye mahvoluyorlar bişey diyemem. Ben kızımı ilk günden bu yana hep kendi beşiğinde aynı yöntemle uyuttum. Huyu değişmedi insallah da değişmez. 60 günlük olana dek gündüz uyku saatlerine diklat etmedim ama 60günden sonra da gündüz uykularını takibe aldım. Eksik ya da fazla uyumadıgı müddetce gece uykusunda sorun yaşamazsınız. Örn: sabah 7 de mi uyandı altını alın,doyurun biraz oyalandıktan sonra uyku sinyalleri veriyor zaten 1-1bucuk saat geçmiş oluyor hemen aynı yöntem beşiğine koyun pış pış beyaz gürültü uyutun uyudukran sonra beyaz gürültüyü kapatın. 45-dk 2 saat uyuyabilir 2saatten fazla uyursa uyandırın. Sonra yine aynı seyler 1-1bucuk saat uyanık kalsın yine uyutun. Böyle böyle hem düzenli hem verimli uyuyor. Bende bilmiyordum ögrendim. Bebek ağlaması hep gazdan ya da aç oldugundan değilmiş. Yanlıs beslenme de bebegı rahatsız eder,Uyku arasını kaçırırsak da huzursuzlanırmış. Akşam uykusunana da uzmanlar saat 18.00-21:00 diyor ama bence 18:00 cok erken ailenin sosyal yasantısını etkiliyor ben 8de duş aldırıyorum karanlık odaya geçiyorum doyuruyorum gazını alıyorum beyaz gürültüyü acıyorum beşiğine koyup pış pışlıyorum bazen 5 dk da bazen 2 saat sürüyor uyuması ama çığlık çığlıga ağlayıp uykusunu açmadıgı sürece kucagıma almıyorum sabırla bekliyorum. Bir de yarım kundak yapıyorum uyuturken çünkü elleri kolları hiç durmuyor uyandırıyor kendisini uyuduktan 1-1bucuk saat sonra da acıyorum kundagı. 40ından sonra da uyandırmayı bıraktım acıkınca kendisi uyanıyor. Öyle ki kendi uyanma saatleri bile düzene girdi.