Benmkide öyle ayaklarını yere basmıyor elleri bazen sürekli aynı yere vuruyor normal die düşünüyorm annem ayaklar basmaynca korkutsada yavas yavas olur herşey zamanı gelince. Ha işine gelnce ayakları istediği şekle falan sokuyo 😊ama yere basmaya cekiniyo