FeyyazCansu Bebeğim 2 ay 15 günlük 40m çıktıktan sonra bidaha akıntım olmadı şuan adet oldum normal mi sizce çok erken oldum gibime geliyor
Tuba FeyyazCansu Ben 8,5 ay sonra olmuştum ama görümcemin mesela 4 tane çocuğu var ve hepsinde kırkı çıkar çıkmaz adet olmuştu 😊
Elam01 bnde 3bcuk ay oldu olmadim hala cok ihtiyacim var adet olmaya😂cunku cok gerildim stres sıkınti yapti