@BenDeniz Aynı durum bizde 2. Ay da başladı. 3 buçuk aylık olana kadar zorladım bildiğin yıprandım. Ayakta emzirdim, bir süre sonra onuda istemedi. Karanlıkta zaten kıyamet kopardı. Açlıktan uyumazdı resmen, artık mamaya başladım son çare gerçekten 1 buçuk ay da çok fazla yıprandım. Şimdi gündüzleri uykuya geçmeden önce az bir mama uyuyunca uyku arası hemen meme veriyorum. Unutmasın diye… Elimden başka hiç bir şey gelmiyor. Sabretmek gerekiyor evet ama ac yani çocuk emziği öyle bir emiyor ki anlıyorsun zaten. Şuan daha sakiniz aksi halleri gitti. Geceleri de o tam kalkmadan saatlerini biliyorum çünkü hemen meme veriyorum. Gündüz mama ile ilerleyebiliyorum ben başka çarem kalmadı sağdım da inanın 9 ay 10 ay insanlar sağarak doyuruyor çocuklarını tebrik ediyorum.