Deletedmom414 Geldik hastalık mevsimine . bi kaç gündür ev taşıma telaşıyla üşüyüp terledim. Genzim çok yanıyor burnumda akmaya başladı. Acaba üşüttümmü korona mı oldum😔 daha da kötüleşirsem test yaptırmaya gidicem
Egemenin_Annesi Deletedmom414 insAllah degilsindir ya gecmis olsun hemen kötü düsünme bol bol c vitamini tüket iyi gelir
Ssultannn Deletedmom414 geçmiş olsun geçen bende nezle olmuştum şu zamanda maalesef korona geliyor ilk akla 🤦🏽♀️ Dinlenmeye çalış soğuk algınlığı ilacı al hemen geçmezse doktor yolu gözükür 😌
Papatyasevdalisi Deletedmom414 yediklerine dikkat et cnm testleede grip bile pozitip cikiyo guvenmiyorum o testlere artk
Deletedmom414 Egemenin_Annesi inşallah değilimdir😞 aynen bol c vitamini tüketiyorum inşallah tez zamanda geçer
Papatyasevdalisi Deletedmom414 ben nisan ayinda hamileyken gecirdim ilac falan kullanmadim yediklerime dikkat ettm hamd olsn gecti gitti