Kubrabasar 4 gün boyunca kulak çöpüyle mi uyardınız ?
Günde 1 kaka yapması normal oğlum doğduğundan beri 2 güne 1 yapar bazen 3 güne
1 haftayı geçerse uyarma yapın derim
Yada anne sütüyle 10 gün diye hatırlıyorum 10 günü geçerse yapmıyor diye uyarmak da doğru değil
Ama doktorunuz hergün uyarın dediyse bişey diyemem