Merhaba,Yoyko bear 360 oto koltuğu almayı düşünüyorum kullanan varsa düşünceleriniz nedir
Luisluis merhaba acaba yoyko bear aldınız mı
Hdus evet kullanıyoruz memnunuz
Luisluis yüksekliği nasıl acaba bizde almayı düşünüyoruz oğlum 6 aylık dışarıyı görebilirmi