Nefes2020 Sorum olucaktı bilgilendirme yaparmisiniz rica etsem 17 haziranda doğum yaptım 24 eylülde raporum bitiyor doğum param ne zaman yatar bilgisi olan cevap verebilirmi borde kaç tl yatar asgari ücretle çalışıyordum
eylul1234 Nefes2020 170’i arayıp rapor parası talep ettiniz mi? İlk başta talep oluşturmanız gerekiyor. Talepten sonra ilk rapor parası 15 gün içinde ikinci rapor parası da bir buçuk ay içinde yatıyor. Ben öğretmenim. Asgari ücrete ne kadar yatar tam bilmiyorum ama bana doğum öncesi rapor parası 4400 küsür, doğum sonrası rapor parası da 7600 küsür yattı
Papatyaa_ Nefes2020 ben doğum yapar yapmaz, doğum kağıtlarını iş yerime fotosunu attım onlar da muhasebeye gönderdiler, iş yerin sistemden onaylaması gerekiyormuş, bana bir hafta içinde yattı 🙋🏻♀️😊
kahvekokusuu Nefes2020 ben asgari ucretle 2 parca aldim dogum yaptigimda 3700 lira rapor bittiginde de 3900 lira aldim küsürati da vardi da hatirlamiyorum simdi
Cansubal Merhaba nefes, doğum sonrası raporunu rapor gittikten sonra iş yerin bildirimini yapıp alabilirsin istersen bugüne kadar olanı da aşabilirsin parça parça da alınıyor
Derinmevzu20 eylul1234 devlet memuru musunuz ? Devlet memuruysanız Raporlu olduğunuz süreçte maaş aldınız mı ? Maaş alınca rapor parası yatmıyor deniliyor
Papatyaa_ Nefes2020 hayır canım 28 ağustosta doğum yaptım, 31 ağustos da iş yerime evrakların fotoğrafını gönderdim onlar da muhasebeye göndermiş ve sistemden onayladılar bebeğim 1 haftalıkken maaş hesabıma doğum parası yattı. Şuan hala doğum İznimdeyim ben.
kahvekokusuu Nefes2020 ben 32. Haftanin basinda raporu aldim ve 41. Haftada dogum yaptım 32. Haftada raporu muhasebeye gonderdigimde sormustu muhasebeci tek parca mi istiyorsun yoksa dogumdan sonra iki parca mi olsun diye iki parca olsun dedim yani muhasebe belirliyor raporu ona gore iletiyolar
Papatyaa_ Nefes2020 2 parça halinde alacağım ben canım ilk parçası yattı 2. Kısım da kasımın ortasında yatacak. 3bin kusurluydu net hatırlamıyorum
Aysen58 Nefes2020 24 Eylül’de iş yeriniz ile irtibata geçin raporunuzu onaylasinlar ( benim iş yerim bir hafta sonra onayladı unutmuş az geç aldim) bir iki hf içinde yatar. Ben asgari ücretten azfazla yatiodu 11 bin aldim