Prenseslerim55 Kizlar normalde biberon temizliyini biberinlar icin özel deterjanla yikiyordum ama evde bitti bugün normal fairy deterjani ile yikadim biberonlari ve sterilize ettim bir sorun olurmu siz ne ile yikiyorsunuz biberonlari
Aybarsefeee Prenseslerim55 benimki biberon tutmuyor ama arada deniyorum sonra kaynatıyorum duruluyorum
2balbiranne Prenseslerim55 biberon fırçası var onunla çok rahat oluyor akşam su doldurup bekletiyorum sabahta sıcak suyla fırçalıyorum temiz oluyor zaten içinde süt bırakmıyorum yıkamasamda sudan kesin geçiriyorum deterjan kullanmıyorum
minnosvetontis Prenseslerim55 bi seferden nolcak kiz arada bende yapiyorim ama yikadkdan sonra bi guzel kaynatiyorum nolir nolmz diye. Kaynatmayi her gun olmasada 3 gunde bir kaynatirim. Ama normal detarjanla yikadysam bi guzel kaynatirim ki icim rahat etsin ❤️
Prenseslerim55 minnosvetontis aynern bende iyice durulayip steriloze makinesine atiyorum ne olir ne olmaz diye cok tesekkürler