Sezenkumsal92 ben oğluma Nurse harveys kullandım damlasını
Çok memnun kaldım sadece 1 ay kullandım ve oğlum gazliydi sabah hep aynı saatte ağlama krizine girerdi bende dikkat ettim daha sonra
2.bucuk aylıkken bıraktım damlayi ve artık eskisi kadar da dikkat etmiyor yediklerime
Maşallah gaz sıkıntı siz yok 3.bucuk aylık oğlumu