Eslemmomy
Benim oğlumda kolik bir bebekti ve 3,5 aylıkken kayseriye uçmuştum (4 saat sürdü). Tüm uçuş boyunca ağlamıştı🥺 döndüğümüzde 4 aylıktı ve tüm uçuş boyunca uyumuştu. Araba yolculuğundada çok ağlardı bende yanında oturup oyalardım ve bir süre sonra uyuyordu. Umarım rahat bir yolculuk geçirirsiniz. Genelde 3 aylıkken normale dönüyorlar 🥰