Ozlemakilli sabah 6 da uyanıyor ama ben. Uyanmadığım için emzirip sallıyorum 😂 7 de sallıyorum 8 de artık sallasam da uyumuyor😂😂😂 kalkıyoruz ,mama yiyor . oynatıyorum sonra 10.30 da uyuyor 30-40 en fazla 1 saat .sonra oynuyoruz 12 gibi mama yiyor 12.30 da uyuyor 30-40dk bazen 20 dk 😏 sonra alt değiştirme oyun kucak mız mız 😏 3-4 gibi uyuyor sallıyoruz tabi. 18:00 da bi uyku sonra mama yiyor uyumuyo. 20:30 dan sonra uyumaya çalışıyorum. Biraz düzensiz hatta bayağı düzensiz ama kendi isteğine göre ilerliyoruz