Derenkuzum bizim doktorumuz demir için 7 . Ay demişti. Doktorunuz onerdıyse bile bir tahlil yaptırtın bence. Benim oğluma doktorumuz d vıtamını yuklemesı yaptı eger kendim test yaptırmasam farketmeyecektık toksın seviyesindeydi dahada devam edecektim vermeye. Şimdi her ay demir feritin d vıtamını ve B12 testı yaptırıyorum.