Turna ben kabız olduğunda, zorlandığı da hemen 3 4 gün kurusu kayisi ile bir armutu kaynatıyorum.. ilk kahvaltıda meyve suyu olarak iciriyorum. Uykudan sonrada kalan posayi blenderdan geçirip yediriyorum. Mutlaka ise yarayp hemen yapıyor.. deneyin isterseniz.