Mom091 Hanımlar grip aşısı yaptıran var mı? Kızım 19 aylık. Yaptırmak istiyorum ama bir yandan da bağışıklığı zayıf düşer mi diye endişeleniyorum. Mesela aşı yaptırmadığım zamanlarda grip olsa daha mı ağır atlatır gibi? Yardımcı olursanız çok sevinirim❤️