Anaogul Kubraosmanismet 2 aylıkken başladım öğlen ve akşam uykusunda sallıyorum sadece inat ettiği için onun haricinde kendisi yorulup uyuya kalıyor 3 aylığız canım
Giraysmom20 Kubraosmanismet doğdu doğalı böyle sakın başlama ölüyprum 😔 dördüncü aydan sonraki atak döneminde ayakta sallanmayada direniyor mwmede uyumak için çabalıyor sakın yapma
CanselK Kubraosmanismet 2 haftadır ayakta ara ara uyutmaya başladım. Geceleri mamasını yiyip kendi uyuyor gündüzleri de çok nadir sallıyorum yatağına bırakıyorum o kendi kendine dalıyor. Kucakta uyutmaya alıştırmaktansa ayakta sallamak daha iyi arkadaşım hep alıştırmış kucağında uyutmaya şimdi yemek bile yapamıyor.
Melissarac Sallamak yerine sırtını pışpışlayarak uyutabilirsin aslında 0-6 ay için rn uygun yöntem.bizde sallanmayı çok zor bıraktık sakın bulaşmayın derim..
Badevehande Kubraosmanismet hep salladım ve çok pişmanım şuan 11,5 kilo 10 aylık indiremiyorum da erken kalkıyor indirince ayaklarım felç