Kızlar bebeğim 11 ay 12 günlük geçer diyorum ama bayadır böyle bir dk kucaktan inse çığlık kıyamet ağlıyor ahh bilmiyorum hiç bir iş yapamıyorum tuvalete bile onunla giriyorum artık var.mı bizim gibi ne zaman düzelir ilk kızım da böyle olmamıştı hiç oturur oynardı oyalanırdı biraz kendi kendine 😔 napmam lazım çözüm önerisi olan