Meraklianneee Kizlar 1 haftalik bebegim var bugun kan verdik tsh 11.68 cikmis henuz doktora gostermedim sonucu e nabizdan gordum basina boyle bisey gelen varmi cok mu yuksek degeri
eylulcyln Meraklianneee normal aralıktaki değeri net hatırlamıyorum. Ama ilk günlerde alınan değer yüksek çıkar anneden bebeğe geçen hormonlardan dolayı. Normal aralığın üstünde bideğerse şayet bi kaç gün içinde tekrar kontrol bakılır.
Meraklianneee eylulcyln canim e nabizda Referans araligi 0.70-11.0 yaziyo kizimin degeride 11.68 Ben hipotroidi hastasiyim. İnsallah dediginiz gibidir tesekkur ederim 🤲
eylulcyln Meraklianneee o zaman hiç korkmayın üst sınırın azdan da az üstünde bi değer. Dediğim gibi gerek duyarsa Dr kontrol ister ama ona bile gerek kalmaz diye düşünüyorum.