yusufberaninannesi23- Kızlar oğlum 2 ay 13 günlük akşam 8 9 gibi uyuyo sabah 4 5 gibi uyanıyo gece hiç uyanmıyo. Acaba gece uyandırıp emzirmeli miyim ilk çocuğum tecrübesizim bilmiyorum kaç gündür aklıma takıldı 🤔😒
Deletedmom60 yusufberaninannesi23- ben uyandırmıyorum doktorum öyle söyledi beslenme kadar uykuda önemli sakın uyandırmıyorsun dedi
Egemenin_Annesi yusufberaninannesi23- Masallah ne kadar sanslisiniz ya uyandirmayin tabiki büyümüs artik.
kuzum54 yusufberaninannesi23- uyandirilmamasi gerekiyormuş aslında gece uyanmaya alisirmis . Ve ben bunu geç öğrendim . Küçükken hep gece beslenmesi yaptım uyuyorsa da uyandırdım. Annemler derdi uyandırma diye saat kurardim. 1 yaşını geçti hala devam gece beslenmesine
asyasare yusufberaninannesi23- yogun sarilik gecirip 2 kez isik tedavisi gormek icin hastaneye yatmamiza ragmen doktorum 40 indan sonra elleme dedi. benim kizimda o aylarda oyle uyuyordu ellemiyordum canim. suan 8 aylik aksam 9 sabah 7.30 arasi hic uyanmiyor. elleme bence uyku duzeni de oturur hem. hem de gece uykusu beslenme kadar onemli buyume hormonu acisindan
iki_prens_annesi_ yusufberaninannesi23- uyandirmayin ve keyfini cikarin umarim hep boyle uykucu uykuyu seven sizi yormayan uslu saglikli istahli bi bebis olur 🤗🌼
Angars yusufberaninannesi23- eger kilosu yerindeyse uyandirmayin doktor bana kizmisti ac olan bebek uyur mu diye
Fatma_FLZ yusufberaninannesi23- uzayan sarıligimiz olduğu halde doktorumuz kendi kalkmadığı sürece 40indan sonra elleme uyuşun sende uyu demişti
cydcvk yusufberaninannesi23- uyandırmadan emziriyorum ben. Uykuda emiyolar bebişler.6-7 saat uzun bi süre. 5 saati geçirme demişti bizim doktor
Maviyemeftun yusufberaninannesi23- 1 aydan sonra ben iki çocuğum da da bırakmıştım kendisi anlar artık acıktığını ve uyku da en az beslenme kadar önemli gelişim sürecinde
elifsezer_ yusufberaninannesi23- Hayır uyandirmayın.Acıksa zaten kendi uyanir emmek ister🙂.Maşallah bırakın uyusun.