Merhaba Kızlar,
5.Ayda tadıma başlayanlar, neleri tattırıyorsunuz? Ya da neleri tattıracaksınız sırasıyla yazmanız mümkün mü? Ben ikilemde kaldım ne tattırsan bilemedim. kabak, havuç, semizotu tattırdım. Normalde patates tadımı yaptıracaktım fakat kabızlık başladı diye semizotu yedirdim. Sizlerin de plan ve fikirlerinizi öğrenebilirsem çok sevinirim.
Herkese Uyku Dolu Akşamlar Dilerim 😊