Buskat kucucuk çocuğa da al maske tak diyemiyorum ki işte evin içinde aslında demek lazım o uzulcek bu kirilcak diye biseyleri diyemiyoruz sonra biz üzülüyoruz ben grip oldum 2 gün maskeyle gezdim evde öyle uyudum bebegime geçmesin diye evde bütün herkesin muayene olup geçip geçmediğinin anlaşılması lazım aslında çok tehlikeli çünkü çok korkuyorum