mamAras Deletedmom60 yaptı bizde. Cuma oldu aşıyı normalde 90 cc içerdi şimdi 60-70cc içiyor mamayı. 10 güne düzelir umarım🙏🏻
Elifdoruk0103 Deletedmom60 bizde bugün 2. Ay aşımızı olduk ateş falan yok bi huysuzluk var ağlayarak uyanıyo tek meme emip bırakıyo zorla emdiriyorım onu da geldiğimizden beri 🥺🤦🏼♀️
havos Biz iştah konusunda bir sıkıntı yaşamamıştık doktorumuz aşıya gitmeden yarım fitil atarsan çocuğa daha rahat geçirir demişti gerçekten çok rahat geçirdik