Deletedmom006 Çoğunluk demiyelimde azınlıkta olsa variz bence 😀 Alışma aşamasında bende cok zorlanmıştim surekli kendimi sorguladım neyi yanlış yapiyorum kötü bir annemiyim diye ama zor olsada kabul ettim oğlum kolik bir bebekti ve bir tek memede ve bende sakinleşiyordu, Şimdi cok şükür saatlerce ağlaması yok ama akşam saat 8 oldumu başlıyor huzursuzlanmaya, gunduz sakin yada uyur diye düşünülmesin sadece arada agliyor ama gündüzde huzursuz oluyor tabi, uzun uzun okadar yazarım ki buraya sığmaz makale felan yazmam lazim 😀 Demem o ki yalniz degilsin, değiliz, Tunelin sonunda ışık var ama inanıyorum güzel ve keyifli gunler geçireceğiz bebeklerimizde ben inaniyorum 🙏🏼🤗